Алькон-Сервіс


Автокондиціонери
Електричні кондиціонери
Кондиціонери Thermix для мікроавтобусів
Холодильні установки
Автохолодильники
Обладнання для обслуговування автокондиціонерів
Системи вентиляції
Опалювачі
Підігрівачі дизпалива
Обігрівачі сидінь та дзеркал
Газобалонне обладнання
Автомобільна побутова техніка

Про компанію
Новини
Акції
Новинки товару
Питання-вiдповiдь
Продаж б/в обладнання
Контакти
Карта сайту


ICQ Консультант:   
457-249-049    

   
   

Підігрівачі дизпалива

    фотогалерея

Необхідність підігріву  дизельного пального

     При низьких температурах з дизельного палива виділяються кристали нафтового парафіну, які залишаються в зваженому стані в рідині. Температура початкового формування кристалів називається точкою помутніння. Температура, при якій вони згущують дизельне паливо, називається точкою текучості. При температурі нижче за точку помутніння, але значно вище за точку текучості, кристали парафіну досягають концентрації, при якій закупорюється паливний фільтр двигуна, який веде до втрати потужності, внаслідок чого двигун зупиняється. Раніше цю проблему усували застосуванням дорогих і часто неефективних присадок, які, як правило, зменшують моторесурс роботи двигуна. Один факт, проте, очевидний: кристали, які утворилися, можна видалити тільки шляхом підігріву палива.  Тому, наша компанія пропонує комплексний підхід вирішення цієї проблеми. Залежно від типу і моделі транспортного засобу ми пропонуємо наступні рішення: підігрівачі паливозабірника паливного бака, проточні підігрівачі паливопроводу, бандажні підігрівач паливного фільтру і фільтри-сепаратори з підігрівом. 

 

                                                              фільтри-сепаратори дизпалива
 

logo_fleetguard.jpg

FLEETGUARD FH 233 DIESEL PRO 

       Американська компанія Fleetguard, відома своїми розробками в технологіях фільтрації, нещодавно оголосила про створення фільтру-сепаратора дизпалива принципово нового сімейства, що випускається під девізом Seeing is Believing®, що означає «Вір очам своїм». Втім, відразу повірити в це складно, оскільки на перший погляд може здатися, що такий пристрій навряд чи може бути працездатним. Фільтри-сепаратори сімейства Seeing is Believing випускаються декількома серіями FH230 – FH234 (Fuel Pro, Diesel Pro і Industrial Pro) і зроблені, на перший погляд, абсолютно нелогічно. Зазвичай фільтр знаходиться внизу, при цьому через прозору колбу добре видно вода, що збирається там, яку можна злити через наявний клапан або зливну пробку. А тут все перевернуто догори ногами – фільтр під прозорим корпусом розташований зверху, над непрозорим металевим корпусом. Причому, саме ця нелогічність, що здається, і є «ноу-хау» компанії, створена в співпраці з американською компанією Davco. Розробка фільтрів-сепараторів сімейства Seeing is Believing почалася всього два роки тому. І практично відразу після початку їх виробництва, вони стали поставлятися як оригінальні на складальні конвеєри більшості американських автовиробників. А рік потому з сімейством Seeing is Believing познайомилися і на європейському ринку. На жаль, у більшості існуючих фільтрів-сепараторів є чимало недоліків, які пов'язані не тільки з їх «невмінням» відокремлювати воду, що емульсує. Зазавичай чимало незручностей доводиться випробовувати під час заміни фільтруючих елементів, оскільки при цьому завжди виливається частина палива, зокрема з головки. Після установки нового фільтру, в стакан потрібно залити дизпаливо, але в головці при цьому неминуче залишається повітря, яке для нормальної роботи системи необхідно видалити. Як правило, для відкачування повітря з корпусу звичайного фільтру-сепаратора передбачений ручний насос, а для видалення повітря і доливу дизпалива є відповідні отвори. Проте операція прокачування достатньо трудомістка, оскільки продуктивність наявних насосів дуже невелика. Так, за словами деяких власників сучасних вантажівок, їм, щоб прокачати фільтр-сепаратор після заміни елементу, потрібно натиснути на важіль підкачки більше 70 разів. А ось фільтри-сепаратори серій FH230 – FH234 цього недоліку позбавлені і, крім того, мають ряд додаткових переваг перед іншими конструкціями аналогічного призначення. Фільтри серій FH230 – FH234 складаються з достатньо ємкого корпусу, у верхній частині якого є штуцери із стандартним приєднувальним різьбленням (М16х1,5 або дюймовою для заокеанських версій) для підключення до паливної магістралі, а зверху корпуса встановлена прозора колба, під якою знаходиться фільтруючий елемент EleMax – ще один патентований винахід компанії, що також не має аналогів у інших виробників.

  відтепер ресурс що залишився легко визначити

    Спочатку прозорий корпус фільтру заповнюється лише на чверть своєї висоти. І це робиться неспроста. Повітря, що знаходиться під прозорим корпусом, не дозволяє закачуваному паливу заповнити весь обєм. І тому працює тільки нижня частина фільтруючого елементу. У міру його забруднення, паливо проходить через нього все гірше і гірше, а перепад тиску по обидві сторони фільтруючого елементу росте. При цьому повітря в корпусі стискається і рівень палива підвищується. Коли тиск перевищує певну межу, на фільтруючому елементі спрацьовує перепускний клапан, встановлений в його верхній частині. При цьому повітря поступає в паливну магістраль такими невеликими порціями, що це ніяк не позначається на роботі двигуна. Таким чином, у міру засмічення фільтру рівень палива під прозорим корпусом поступово збільшується і до процесу фільтрації постійно підключаються нові ділянки картриджу. В той же час, через прозору колбу легко проконтролювати ресурс фільтруючого елементу, що залишився. Коли рівень палива підніметься до червоної зони, це означатиме, що фільтр вже забруднений і його рекомендується замінити. Втім, особливий поспіх тут не потрібний, а зупинка машині не загрожує, оскільки навіть забруднений «до червоної межі» фільтр пропускає достатню кількість палива. Тому заміну елементу EleMax рекомендують прив'язувати до чергового сервісного обслуговування.

  відтепер фільтруючий елемент змінюється легко та просто!

    Здавалося б,  розташування зверху фільтруючого елементу робить його заміну незручною, але насправді, все зовсім навпаки. Коли приходить пора поміняти фільтр, досить відвернути пробку у верхній частині прозорої колби для зрівнювання тиску, відкрити зливний клапан внизу корпусу і злити воду, а разом з нею і частину дизпалива, щоб воно не розлилося при знятті ковпачка. Після установки нового елементу, залишається закрити зливний клапан і через верхній отвір залити паливо. Але не до верху, а лише до чверті висоти фільтруючого елементу (до половини його частини, яка не закрита паперовим кільцем). На все про все зазвичай йде не більше п'яти хвилин. Тут потрібно відзначити, що верхня половина фільтруючого елементу закрита паперовим кільцем неспроста, оскільки воно є невід'ємною частиною самого фільтру, а зовсім не пакувальною стрічкою або етикеткою, як хтось може подумати. І знімати це кільце протипоказано. Як показує практика, у фільтрі з елементом без паперового кільця рівень палива піднімається швидше, а термін служби такого елементу, відповідно, скорочується. Втім, не тому, що картридж забруднюється більше, а по тій простій причині, що в цьому випадку із-за дуже швидкого підняття рівня палива неможливо визначити ресурс, що залишився. На жаль, відповідних попереджувальних написів на фільтруючому елементі немає. Правда, в компанії Fleetguard обіцяють з початком масових постачань фільтрів-сепараторів сімейства Seeing is Believing на російський і український ринки написати на кільці великими буквами «Не знімати!» і продублювати цей напис українською мовою. Примітно, що під час заміни фільтруючого елементу, повітря не потрапляє в паливну магістраль, тому ніяке прокачування фільтру або паливної системи не потрібне. Тому відразу ж після заміни можна заводити двигун. Єдина рекомендація – про всяк випадок дати йому попрацювати деякий нетривалий час для гарантії прокачування палива. Природно, що фільтрує елемент EleMax виготовлений з матеріалу StrataPore™. А це не тільки підвищує місткість фільтру і збільшує кількість затримуваних мікрочастинок, але і дозволяє відокремлювати 95% вологи. Велика частина води, що емульсує, осідає на фільтруючих шарах, оскільки поверхневе натягнення не дозволить їм пройти. Зливаючись, ці краплі стають важчими, стікають вниз і через отвір в корпусі потрапляють в відстійник для води. Його місткість складає у різних моделей від 320 до 1000 мл, причому, навіть при його переповнюванні фільтр нормально працюватиме. Примітно, що «класичний» фільтр (з нижнім розташуванням змінного елементу), з такою кількістю води не може працювати навіть теоретично. До речі, всі фільтри-сепаратори даного сімейства, що поставляються на європейський ринок, завжди комплектуються датчиком наявності води. А на додаток до цього датчику можна замовити і сигнальний світлодіод, що встановлюється на панелі приладів.

  з таким підігрівом хоч на полюс!

      Не забута і зимова експлуатація, коли фільтруючий елемент нерідко наглухо забивається парафіном, що кристалізувався. Щоб уникнути цього, передбачена система обігріву фільтру. Причому, не одна, а цілих три, які рекомендують вживати залежно від кліматичних умов, в яких планується експлуатувати автомобіль. Теоретично, фільтр-сепаратор можна замовити і без підігрівача, але тоді його експлуатація при мінусових температурах буде вельми проблематичною. Як відомо, на вантажівках частина палива, закачаного в паливну магістраль, повертається в бак підігрітим. Тому бак не є «вузьким місцем» паливної системи. Інша справа – фільтр-сепаратор, який при холодному запуску швидко забивається кристалами парафіну і льоду. Причому, якщо при підвищенні температури лід можна розтопити, то парафін просто «вбиває» фільтр, який в цьому випадку підлягає заміні. Щоб цього не відбулося, фільтри-сепаратори даного сімейства можуть комплектуватися 24-вольтным електричним підігрівачем потужністю 150-250 Вт (залежно від моделі), з вмонтованим термостатом. Термостат автоматично вмикає підігрівач при пониженні температури до +5°С і вимикає його при +15°С, що дозволяє один раз вмикнувши підігрівач, більше про нього не згадувати, не побоюючись перегріву. Цього цілком достатньо для нормальної роботи двигуна в помірному кліматі, проте для морозних зим бажано мати додатковий обігрів фільтру-сепаратора. Для цього в наперед передбачуване місце в корпусі фільтру вставляється спеціальний теплообмінник з патрубками. Теоретично, до теплообмінника можна підвести рідину, циркулюючу в системі охолоджування двигуна, проте набагато простіше використовувати для цього «обратку» – паливо, що повертається в бак. І, нарешті, для експлуатації в особливо суворих кліматичних умовах (Сибір, Скандинавія і Казахстан), у фільтрах цієї серії передбачена можливість підігріву «обратки» додатковим термісторним підігрівачем, що встановлюється між головкою фільтру і самим фільтром. В даному випадку використовується нагрівальний елемент з титанату барію, який міняє свій опір прямопропорційно температурі. Тому коли температура досягає 50°С, його опір сильно зростає, а струм в ланцюзі зменшується. Завдяки цьому немає небезпеки перегріву палива, та і термостат не потрібен. А оскільки термістор саморегулюється, то в зимовий час він може бути постійно включений разом з двигуном. Одного погляду на фільтр достатньо, щоб визначити, що він вимагає заміни; що в корпусі надлишок води; що в паливній системі йде підсос повітря, або інші проблеми. Тому недивно, що творці назвали дану технологію Seeing is Believing, що означає «Вір очам своїм». 

fleetguard.jpg

  •   усуває непотрібні заміни і обслуговування
  •   збільшений інтервал заміни фільтруючого елементу
  •   прозора колба забезпечує візуальну індикацію терміну служби
  •   швидка заміна і утилізація картриджу
  •   вбудований додатковий датчик вологи
  •   швидкий прогрів дизпалива 
  •  5 років гарантії на корпус та 2 два роки на електричні компоненти
  •   Монтаж проводиться пластиковими паливними трубками             

       Вартість з монтажем - 5500 гривень.

 

 

loesing filtertechnik

      ФІЛЬТР-СЕПАРАТОР   SEPAR-2000

            

       Від 30% до 40% відмов дизельних двигунів відбувається по причині проблем в роботі паливної системи. Головним чинником, що визначає надійність і довговічність компонентів паливної системи  дизелів - чистота палива. На відміну від бензину, що виконує в основному функції пального, дизельне паливо служить також мастилом для прецизійних деталей паливного насоса високого тиску та форсунок. Надійність роботи вузлів паливної апаратури безпосередньо залежить від того, наскільки ефективним буде фільтр, що очищає паливо від механічних домішок і води. Волога неминуче потрапляє в паливо, або унаслідок порушення технології виробництва і зберігання, або при роботі двигуна в результаті конденсації постійно циркулюючого нагрітого палива по зворотній магістралі в бак з холодним паливом. Особливо небезпечним є попадання в паливну систему найбільш забрудненого палива, що скупчується на дні паливного бака. Розташований усередині відстійника нагрівальний елемент ефективно підігріває потік палива, розтоплюючи парафін, який виділяється, тим самим вдається уникнути забивання ним фільтру. Керування підігрівачем здійснюється автоматично термостатом, який вмикає підігрів при температурі нижче +5°С і вимикає його при температурі +10°С. Це означає, що навіть з включеним підігрівачем при температурі палива більш +10°С система підігріву не працює. Функціонування нагрівання визначається індикацією контрольної лампочки в активній позиції підігрівача. У аварійних випадках при підвищенні температури +80°С контролер вимикає тепловий запобіжник, тим самим вимикаючи живлення фільтру.Фільтр Separ-2000 з підігрівачем може бути вмонтований у всі автомобілі з дизельними двигунами та бортовим живленням 12В або 24В. Це вантажні і легкові автомобілі, автобуси, будівельний-дорожні та сільськогосподарські машини. 

 

    фільтри існують з двома варіантами підключення:

  •  фільтри SWK 2000/5/50/H і SWK 2000/10/H з підігрівом тільки при працюючому двигуні/генераторі. Система підігріву вмикається поворотним тумблером з контрольною лампочкою. При зупинці двигуна система підігріву автоматично вимикається.
  • фільтри SWK 2000/5/50HZ і SWK 2000/10HZ мають можливість задіювати підігрів, як при працюючому двигуні, так і перед його стартом, що особливо важливе для успішного запуску в зимових умовах. При включеному запаленні активується підігрів, який вимикається через 3 хвилини завдяки вбудованому у фільтр таймеру. Тим самим двигун запускається з  заздалегідь підігрітим паливом. Після старту керування підігрівом здійснюється автоматично у межах вищезгаданих температур.
      модель потужність          картридж прохід палива
   SWK-2000/5/50/H    250BT/12B 530/50H-30мк 510/50H-10мк       5л/хв.
   SWK-2000/5/50H    350ВТ/24В 530/50H-30мк 510/50H-10мк       5л/хв.
   SWK-2000/5/50/HZ    350ВТ/24В 530/50H-30мк 510/50H-10мк       5л/хв.
   SWK-2000/10/H     350ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк       10л/хв.
   SWK-2000/10/H    450ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк       10л/хв.
   SWK-2000/10/HZ    350ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк       10л/хв.
   SWK-2000/10/HZ    450ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк       10л/хв.
 

tfs.jpg

                  ФІЛЬТР-СЕПАРАТОР  ТФС 2002/5, 2002/10

 

       Універсальний термофільтр - сепаратор тонкого очищення палива з вбудованим підігрівачем. Використовується як підігрівач дизельного  палива і додаткового фільтру тонкого очищення. Забезпечує надійний запуск двигуна взимку при температурі до -40°С. У корпусі сепаратора встановлено 2 позисторних нагрівальних елемента, налаштованих на робочу температуру підігріву палива  до 80°С, досягши якої, система підігріву автоматично вимикається. Повторне включення можливе кнопкою з пульта керування. У металевій колбі відстійника сепаратора встановлений сенсор датчика води. Металева колба надійно захищає фільтр від механічних пошкоджень, що особливо актуально на наших автошляхах. При появі вологи, світлодіод на  панелі приладів сигналізує включенням червоного кольору. Для видалення вологи необхідно відвернути болт в нижній кришці корпусу і злити її. Термін заміни фільтруючого  елементу - через 40 000 км пробігу. У комплект постачання входять два додаткові картриджи.Вартість комплекту з монтажем – 2700 гривень.

                                                                                          технічні характеристики: 

         Тип      л/хвил.       V,(В)   Р роб (Вт)      Т нагр  відокр.води       маса
       (кг)
     розмір
       (мм)
  ТФС-2002/5         5        12     25*300      120°С      100%       1,10     190*96
  ТФС-2002/10        10        24     35*500      120°С      100%       1,25     235*96
 
                                                                                 Бандажний підігрівач паливного фільтра
 

 

 Увага акція !

Підігрівач призначений для забезпечення необхідної пропускної спроможності паливного фільтру тонкого очищення за рахунок зниження в'язкості палива і розчинення нафтових парафінів, які утворюються у ньому при низьких температурах. Передпусковий підігрівач є бандажем, який покриває велику частину поверхні фільтру. Така конструкція дозволяє обігріти до 90% бічної поверхні фільтру і одночасно захистити його від охолоджування  зустрічними потоками холодного повітря при русі.

                                                                                      технічні  характеристики:

          тип    діаметр, мм     висота,мм    потужн.,Вт   напруга   вага,кг   експл., 0С
  ПБ 68-73/52        68 - 73           52       70       12В.    0,18        -40
  ПБ 73-86/67        73 - 86           67       90       12В.    0,25        -40
  ПБ 78-91/52        78 - 91           52       100       12В.    0,27        -40
  ПБ 95-105/82        95 - 105           82       120       12В.    0,35        -40

Вартість підігрівача з монтажем – 140 USD.

 
                                                                                               Насадка на паливозабірник
 
nasadka.jpg

Насадка, що обігрівається, монтується на штатний  паливозабірник бака з метою забезпечення проходження дизельного палива при низьких температурах, коли забір застиглого палива з паливного бака неможливий.

  •      напруга живлення - 12В, 24В.
  •      діаметри паливозабірника для кріплення насадки – 10 або 12 мм;
  •      потужність нагрівача, Вт.: 12 В - 150 Вт., 24 В - 275 Вт.
   Вартість насадки з монтажем – 180 USD.
 
                                                                                     Проточні системи підігріву дизпалива
 
     Проточний підігрівач  ПП6-2 

Проточний підігрівач призначений для підігріву дизпалива, що проходить крізь нього при температурі навколишнього середовища від +5°С до -40°С. 

 

    технічні  характеристики:

  • робоча напруга: 12 В.;
  • споживана потужність, max: 150 Вт;
  • різниця температур між входом і виходом:
  •         10 л/год - 25°C
  •         15 л/год - 20°C
  •         20 л/год - 15°C

     Вартість з монтажем – 170 USD.

 

Проточний підігрівач  ПП6-2ПП6-2

prot.jpg

 Призначений для автоматичного підігріву палива в паливній магістралі при працюючому двигуні. Має електронну схему управління, що автоматично вмикає підігрівач при температурі палива нижчій чим  + 5°С і  вимикає його при перевищенні цієї температури. Універсальний, встановлюється на будь-який тип автомобіля, перед фільтром тонкого очищення.

  •    потужність - 150-160 Вт.
  •    максимальна температура нагріву - 120*С.
  •    робоча напруга – 12/24В. 

Вартість з монтажем – 180 USD.

 
    Проточний підігрівач  STANADYNE

 

 Підігрівач STANADYNE встановлюється на легкові автомобілі, мікроавтобуси, джипи при об'ємі двигуна до 3.0 л.  Підігрівач є повністю автоматичною системою. При включенні запалення і температурі навколишнього повітря нижче 5 °С, вбудований термостат автоматично включає підігрівач і нагріває паливо до 80 °С.

Вартість підігрівача з монтажем – 180 USD.

фотогалерея        

 

Alpha Design Company