Алькона-Сервис


ОПАЛЮВАЧІ
АВТОМОБІЛЬНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ
АВТОКОНДИЦІОНЕРИ
ГАЗОБАЛОННЕ ОБЛАДНАННЯ
ХОЛОДИЛЬНІ УСТАНОВКИ
ЕЛЕКТРИЧНІ АВТОКОНДИЦІОНЕРИ

Про нас
Новини
Питання-вiдповiдь
Контакти
 
   
   

Підігрівачі дизпалива

Необхідність підігріву дизельного палива

При низьких температурах з дизельного палива виділяються кристали нафтового парафіну, що залишаються в зваженому стані в рідині. Температура початкового формування кристалів називається крапкою помутніння. Температура, при якій вони згущують дизельне паливо, називається крапкою плинності. При температурі нижче крапки помутніння, але значно вище крапки плинності, кристали парафіну досягають концентрації, при якій закупорюється паливний фільтр двигуна, що веде до втрати потужності і двигун глохне. Раніш цю проблему усували застосуванням дорогих і часто неефективних присадок, що, як правило, зменшують ресурс роботи двигуна. Один факт, проте, очевидний: кристали, що утворилися, можна видалити тільки шляхом підігріву палива. Проблема вирішується установкою внутрішнього обігрівача дизельного палива "ТЕРМОЛАЙН", що дозволяє розширити низькотемпературний робочий діапазон до 20 С за рахунок розплавлювання кристалів у паливі. Принцип саморегулювання обігрівача "ТЕРМОЛАЙН" являє собою стрічковий обігрівач, вмонтований у топливопроводі між баком і фільтром грубого очищення палива. Конструктивно виконаний із двох рівнобіжних нікельованих мідних шин, що розділені сердечником, що складається з часток графіту, диспергированих в опроміненій полімерній матриці. При низьких температурах полімерна матриця стискується, обумовлюючи більш високу щільність графітових часток. У результаті збільшується число безупинних електричних з'єднань між шинами, зростає електричний струм, а отже і генерація тепла. А при підвищенні температури - процес зворотний - матриця розширюється, число з'єднань зменшується, струм падає і тепла виробляється менше. Саморегулювання запобігає перегріву обігрівача вище розрахованої температури.

Експлуатація

ПереПеред запуском двигуна треба ввімкнути тумблер обігрівача на 3-5 хвилин. Порція палива в топливопроводі підігрівається - парафін розплавляюється. При запуску двигуна підігріте паливо надходить на фільтр і він теж прогрівається. Такий метод дозволяє запускати двигун при -40 С, навіть при цілком забитому парафінами фільтрі і паливопроводі. Дати двигуну попрацювати на холостому ходу при більшому числі обертів, не вимикаючи його. Після цього двигун буде працювати стійко. При русі машини, відчувши падіння потужності двигуна вимикати підігрів палива на кілька хвилин до стійкого режиму роботи мотора.

SEPAR 2000

Функції Сепар 2000 з підігрівачем дизпалива
Розташований усередині відстійника нагрівальний елемент ефективно підігріває потік палива, розтоплюючи парафін, що виділяється, тим самим вдається уникнути забивання ним фільтра. Керування підігрівом здійснюється автоматично термостатом, що включає підігрів при температурі нижче +5С та вимикає при температурі +10С. Це означає, що навіть із включеним підігрівачем при температурі палива більш +10С система підігріву не працює. Функціонування нагрівання визначається індикацією контрольної лампочки в активній позиції підігрівача. В аварійних випадках при підвищенні температури +80С підігрів вимикає тепловий запобіжник, що знаходиться усередині корпуса фільтра на одній платі з керуючим реле.

Область застосування
Фільтр Сепар 2000 з підігрівачем може бути вмонтований в усі автомобілі з дизельними двигунами з бортовим електроустаткуванням 12В чи 24В. Такими є вантажні і легкові автомобілі, автобуси, будівельно-дорожні і сільськогосподарські машини.

Фільтри існують в двох варіантах підключення:

  1. Фільтри SWK 2000/5/50/H і SWK 2000/10/H з підігрівом тільки при працюючому двигуні/ генераторі. Система підігріву включається поворотним тумблером з контрольною лампочкою. При зупинці двигуна система підігріву автоматично відключається.
  2. Фільтри SWK 2000/5/50HZ і SWK 2000/10HZ мають можливість задіяти підігрів, як при працюючому двигуні, так і перед його стартом, що особливо важливо для успішного запуску в зимових умовах. При включеному запалюванні активується підігрів, що виключається через 3 хвилини вбудованим у фільтр таймером. Тим самим двигун запускається з уже попередньо підігрітим паливом. Після старту керування підігрівом здійснюється автоматично у межах вищевказаних температур.

Сепар 2000 з підігрівачем дозволяє уникнути проблему запуску дизельного двигуна при холодних чи температурах нижче 0 С и очищає паливо на 100% від води, а також твердих часток бруду.

Сепар 2000 з підігрівачем пропонує:

Модель Споживча потужність Фільтр. елемент Макс. пропускна здатність
SWK-2000/5/50/H 250BT/12B 530/50H-30мк 510/50H-10мк 5л/хв
SWK-2000/5/50H 350ВТ/24В 530/50H-30мк 510/50H-10мк 5л/хв
SWK-2000/5/50/HZ 350ВТ/24В 530/50H-30мк 510/50H-10мк 5л/хв
SWK-2000/10/H 350ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк 10л/хв
SWK-2000/10/H 450ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк 10л/хв
SWK-2000/10/HZ 350ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк 10л/хв
SWK-2000/10/HZ 450ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк 10л/хв

ПІДІГРІВАЧ БАНДАЖНИЙ
Підігрівач призначений для забезпечення необхідної пропускної здатності паливного фільтра тонкого очищення за рахунок зниження в'язкості палива і розчинення нафтових парафінів, що утворюються в ньому при низьких температурах.

Передпусковий підігрівач являє собою бандаж, що покриває велику частину поверхні фільтра. Така конструкція дозволяє обігріти до 90% бічної поверхні фільтра й одночасно захистити його від охолодження зустрічними потоками холодного повітря при русі.


ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПІДІГРІВАЧА

Тип Посадковий діаметр, мм Висота,мм Потуж-ність,Вт Напруга живл., В Режим роботи Вага,кг Темп. експл.,
0С
ПБ 73-85/67 73 - 85 67 120 12 Короткочасний (3-6 хв) - від акумулятора. Тривалий - від генератора 0,25 -40
ПБ80-88/52 80 - 86 52 110 12 0,2 -40
ПБ 80-88/67 80 - 88 67 130 12 0,3 -40
ПБ 95-105/82 95 - 105 82 140 12 0,35 -40

ПРОТОЧНИЙ ПІДІГРІВАЧ
Підігрівач призначений для підігріву минаючого через нього дизельного палива при температурі навколишнього середовища від +5°С до -40°С

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПІДІГРІВАЧА:

  • напруга живлення: 12 В постійного струму;
  • споживна потужність, max: 150 Вт;
  • температурний градієнт (різниця температур на вході і виході) при витраті:
  • 10 л/година - 25°C
  • 15 л/година - 20°C
  • 20 л/година - 15°C
ФІЛЬТР-СЕПАРАТОР ТФС ТФС 2002/5, 2002/10

Універсальний термофільтр - сепаратор тонкого очищення палива

  • Застосовується як підігрів дизельного палива і додаткового фільтра тонкого очищення
  • Забезпечує надійний запуск двигуна взимку при температурі до 40°С.
  • Як фільтр використовується змінний фільтруючий елемент (ФЕ) від автомобіля МАЗ.
  • У корпусі сепаратора встановлено 2 позисторних нагрівальних елементи запрограмованих на робочу температуру палива 80°С, при досягненні якої система підігріву автоматично відключається. Повторне включення тільки примусово кнопкою пульта керування
  • Споживана потужність регулюється автоматично:

  • - ТФС 2002/5 - 250-300 Вт,
    - ТФС 2002/10 - 350-500 Вт.
  • У зоні сепаратора встановлений сенсор датчика води, сигналізація виведена на пульт керування
  • Фільтр виготовляється у двох модифікаціях:

  • ТФС 2002/5 - для легкових автомобілів, пропускна здатність 5 л/хв., напруга 12 Вольтів
  • ТФС 2002/10 - для вантажних автомобілів , пропускна здатність 10 л/хв., напруга 24 Вольтів.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Тип У.п.c.
л/хв
V пит.(В) Рраб (Вт) Тнагр Отд.води Маса
(кг)
Розмір
(мм)
Штуцер
(мм)
ТФС-2002/5 5 12 25*300 120°С 100% 1,10 190*96 10
ТФС-2002/10 10 24 35*500 120°С 100% 1,25 235*96 10
Система підігріву дизельного палива "STANADYNE", Франція


Підігрівник "STANADYNE" установлюється на легкові автомобілі, мікроавтобуси, джипи. (V двигуна <3 л.) При включенні запалювання й температурі навколишнього повітря нижче +5 °С підігрівник автоматично включається й нагріває паливо.






Alpha Design Company