Алькона-Сервис


ОПАЛЮВАЧІ
АВТОМОБІЛЬНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ
АВТОКОНДИЦІОНЕРИ
ГАЗОБАЛОННЕ ОБЛАДНАННЯ
ХОЛОДИЛЬНІ УСТАНОВКИ
ЕЛЕКТРИЧНІ АВТОКОНДИЦІОНЕРИ

Про нас
Новини
Питання-вiдповiдь
Контакти
 
   
   

Електронні охоронні системи

Установка протиугінного обладнання
Більше 10 років досвіду
Ми більше 10 років займаємося професійним захистом автомобілів від викрадення, постійно вивчаємо новинки в області car-security, беремо участь в професійних дискусіях і намагаємося збільшити наші знання. Все це дозволяє нам стверджувати, що рекомендовані до установки автосигналізації, иммобілайзери й замки відповідають сучасним вимогам до протиугінної безпеки. 

Автосигналізації, для чого вони призначені, і які типи їх бувають

Автосигналізації  призначені для контролю за периметром автомобіля й зобов'язані сигналізувати про початок атаки на автомобіль. Ми можемо запропонувати безліч різних моделей автосигналізацій,  деякі з них не входять у складську програму й можуть бути надані клієнтові тільки під попереднє замовлення.

Автосигналізації можна поділити на основні групи:

- по можливостях оповіщення,
- за принципом блокування двигуна,
- можливості дистанційного запуску
Розподіл їх на групи можна представити в такому виді:

Автосигналізації аналогові, провідні:

   1.1. -однобічні, без зворотного зв'язку (без інтегрованого в брелок автосигналізації пейджера):

                1.1.1. - без дистанційного автозапуска двигуна;

                1.1.2. - з дистанційним автозапуском двигуна;

                1.1.3. -   slave-системи,  керовані зі штатного брелока автомобіля;

   1.2. -двосторонні, зі зворотнім зв'язком (з інтегрованим в брелок автосигналізації пейджером):

                 1.2.1. - без дистанційного автозапуска двигуна;

                 1.2.2. - з дистанційним автозапуском двигуна;

 

Автосигналізації цифрові:

   2.1. -провідні, по своїй власній шині (по окремому проводу керування):

                 2.1.1. - без дистанційного автозапуска двигуна;

                 2.1.2. - з дистанційним автозапуском двигуна;

                 2.1.3. - slave системи, керування з штатного брелока автомобіля;

   2.2. - бездротові, з незмінним (постійним) кодом цифрового реле:

                 2.2.1. - з керуванням по штатної проводці автомобіля;

                 2.2.2. - с керуванням по штатної проводці автомобіля з технологією Wait UP

                 2.2.3. - slave системи, керування з штатного брелока автомобіля;

  2.3. - бездротові, з змінним кодом цифрового реле, з керуванням по штатній проводці автомобіля:

                 2.3.1. - без дистанційного автозапуска двигуна;.

                 2.3.2. - з дистанційним автозапуском двигуна;

 

А тепер трохи докладніше про кожен з класів

Автосигналізаціїаналогові, провідні можуть бути з нормально замкнутим реле (НЗ) і нормально розімкнутим реле (НР).

1.1.1. Найбільше популярні моделі в цій групі, по функціональності, зручності користування й надійності є  автосигналізації сімейства Alligator, Sheriff.

1.1.2. В наш час не дуже популярні, можна сказати, що не популярно взагалі, тому що зараз їх витиснули з ринку системи 1.2.2., тому що вони є більше зручними у використанні.

1.1.3. Slave-системи досить недавно стали з'являтися на ринку. На даному етапі в цьому класі автосигналізацій з аналоговим блокуванням виробу можна перерахувати по пальцях (Defa,Spal, RANGER SHADOW).Зручність системи полягає в тому, що немає ще одного брелока в кишені власника. У міру збільшення на світовому авто ринку автомобілів зі штатним брелоком, цей клас буде дуже динамічно розвиватися..

1.2. Двосторонні, зі зворотнім зв'язком. Самі популярні на даний день за попитом автосигналізації, тому що, насамперед, є зручними (два в одному) у використанні системи. Брелок-пейджер автосигнализаций групи 1.2. може бути, як жидкокристалічний (ЖК), так і на світлодіодах з піктограмами про причину спрацьовування

1.2.1. У цієї групи дуже динамічно відбувається відновлення моделей, тому що було вже сказане раніше, це найбільш продаваєма категорія автосигналізацій на сьогоднішній день. 

                                            

1.2.2. автосигналізації, що ставляться до цієї групи, як правило, популярні у власників,  хто дуже любить комфорт. Вартість цих систем обумовлюється високою вартістю монтажних робіт з організацією автозапуска, а такойж й високою вартістю самих виробів.

            На багатьох сучасних автомобілях застосовується штатний заводський иммобілайзер і його чип перебуває в ключі автомобіля. У цьому випадку, для реалізації автозапуска, доводиться обходити штатний иммобілайзер шляхом розібрання одного із ключів і добування звідти чипа. Далі чип міститься в пристрій, називаний обхідником иммобілайзера. Воно представляє із себе спеціальний бокс із антеною. Штатний чип, поміщений в обхідник, ховається в автомобілі й відключає штатний иммобілайзер тільки в момент дистанційного запуску двигуна. У цьому випадку, це послабляє штатний заводський захист від викрадення.

Реалізація автозапуска за допомогою цієї групи систем, без компромісу по захищеності від викрадення, вимагає установки позаштатного иммобілайзера з технологією Wait UP (Black Bug BT-71W або BT-71W2), єдиного що дозволяє реалізувати автозапуск без втрати протиугінної стійкості автомобіля. Тобто для цього иммобилайзера, причиною блокування двигуна є не сам запуск двигуна, а тільки рух автомобіля, санкціонований або ні.

      

автосигналізації цифрові:

Управляються ці автосигналізації по штатній проводці автомобіля кодованим цифровим сигналом або по власній шині, по окремому проведенню. Цифровий код може бути як постійним, так і змінним. У деяких системах є можливість додатково застосовувати мікро реле (наприклад, в Excellent Capital або REEF). Ці мікро реле можливо вплітати в штатні джгути автомобіля, тому що вони мають дуже малі розміри, і розташовувати їх можливо в зовсім несподіваних важкодоступних місцях, навіть у салоні автомобіля. Мінус їх полягає в тому, що блокувати вони самостійно можуть тільки слабкострумові ланцюги автомобіля. Звичайні цифрові реле можуть блокувати вже більше потужнострумові ланцюги, як правило, із силою струму до 30 А. Системи на сьогодні не можна віднести до бюджетних.

2.1.  Цифрові провідні автосигналізації можуть бути як з мінливим так і з постійним. Вони використаються рідше, чим бездротові автосигналізації з керуванням по штатній проводці автомобіля

2.1.1.  Найбільш популярними моделями є системи зазначені в пункті 2.1.

 Найцікавіші моделі з контактним ключем й транспондерними мітками, які ставлять окремо від брелока сигналізації блокування двигуна. У таких системах реалізовано подвійний доступ в автомобіль. Брелоком відкривається центральний замок (ЦЗ), при цьому  цифрове блокування на дає запустити двигун. Після відкриття ЦЗ необхідно контактним ключем  «забрати» блокування (торкнутися їм зчитувачем), тільки після цього автомобіль готовий до руху. У версії з радіомітками відбувається все теж саме, тільки необхідна  присутність  мітки в зоні зчитування. Системи з радіомітками й контактними ключами дозволяють убезпечити себе від частих спроб викрадення, шляхом крадіжки ключів у різних супермаркетах й т.п.  кишеньковими злодіями

                    

2.1.2.  До цього класу відноситься Guard RF-344. Опціонально до нього можна підключити цифрове реле Hook AS з керуванням по своїй шині. Мінусом є відсутність інтегрованого в брелок системи пейджера й можливість примусового запуску із брелока з відстані порядку 30 метрів. Остання незручність вирішується придбанням додаткового брелока віддаленого запуску RR-2B, що дозволяє примусово запускати машину з відстані порядку 200-250 метрів . Пейджер до цієї системи здобувається опціонально.

2.1.3. slave системи (керування зі штатного брелока автомобіля) з цифровим провідним блокуванням двигуна. Великої розмаїтості на сьогоднішній день у цьому класі автосигнализаций нема, можна сказати, що немає взагалі.

2.2. Цифрові автосигналізації з керуванням блокуванням по штатній проводці автомобіля (при грамотному монтажі), викликають більші складності при викраденні. Вони так само діляться на автосигналізації із цифровим немінливим кодом (Excellent Capital, REEF, Fortress type 3) і мінливим кодом (Excellent Capital 2).

2.2.1. До цієї групи відносяться автосигналізації із цифровим немінливим кодом: REEF Net R402, Excellent Capital 1, Fortress type3. Останні дві мають у базовій комплектації цифровий двухзоновый мікрохвильвий датчик об'єму. Застосовуються в них два типи блокувань, як цифрова бездротова, так і аналогова провідна. Всі ці системи мають підвищений ступінь надійності (на них дається безстрокова гарантія), а так само мають великий потенціал по захисту автомобіля. Автосигналізації мають цифрові датчики удару, які практично не мають помилкових спрацьовувань, а так само мають можливість відключення й регулювання з пульта.       

2.2.2. Wait UP - дослівний переклад з англійського - «прокинься» або ж «очікування». Цю технологію розробила й впровадила в життя російська компанія «Альтоника». Засновано вона на убудованому в цифрове реле датчику переміщення, що реагує й блокує двигун ТІЛЬКИ при початку несанкціонованого руху. Ця особливість, не дозволяє визначити який ланцюг є заблокований цифровим реле Wait UP, навіть за допомогою спеціального діагностичного устаткування. До цієї групи ставиться REEF net R 402 W й інша продукція з індексом W.

2.2.3. Slave-система із цифровим бездротовим блокуванням. До цієї групи ставиться нова автосигналізація компанії «Альтоника» REEF Net R-601. Крім того, що вона підключається до штатного брелоку автомобіля, вона містить у собі по функціональності иммобілайзер Black Bug BT-71W, пейджер із ККС-REEF PageRP-100А і мікрохвильовий цифровий датчик об'єму REEF VG-64.

2.3.  Бездротові автосигналізації, з мінливим кодом цифрового реле, з керуванням по штатній проводці автомобіля Цією технологією володіє тільки російська компанія Magic Ring. До цієї категорії ставиться їхня продукція серії Evolution 2.

2.3.1. Найбільш популярна модель автосигналізації Excellent Capital 2. Слід зазначити, що в ній так само застосовано новий протокол обміну між центральним блоком й брелоком автосигналізації, так званий удосконалений, який на сьогоднішній день не піддається ніякому електронному злому, за допомогою спеціальних пристроїв.

Цифрове бездротове реле має мінливий код, що виключає навіть випадковий його підбір.

2.3.2. До цієї групи поки належить тільки Excellent Continent2. Мінусом є відсутність інтегрованого в брелок системи пейджера й можливість примусового запуску із брелока з відстані порядку 30 метрів.

Остання незручність вирішується придбанням додаткового брелока віддаленого запуску RR-2B, який дозволяє примусово запускати машину з відстані порядку 200-250 метрів. Пейджер із ККС до цієї системи RP-100MR здобувається опціонально й дозволяє розшифровувати дев'ять причин спрацьовування. У сукупності з електромеханічним замком капота й керуванням через цифрове реле замка капота представляє досить серйозний охоронний комплекс.

Alpha Design Company