Алькон-Сервіс


Автокондиціонери
Електричні кондиціонери
Кондиціонери Thermix для мікроавтобусів
Холодильні установки
Автохолодильники
Обладнання для обслуговування автокондиціонерів
Системи вентиляції
Опалювачі
Підігрівачі дизпалива
Обігрівачі сидінь та дзеркал
Газобалонне обладнання
Автомобільна побутова техніка

Про компанію
Новини
Акції
Новинки товару
Питання-вiдповiдь
Продаж б/в обладнання
Контакти
Карта сайту


ICQ Консультант:   
457-249-049    

   
   

Холодильні установки


button_present_ukr.png
 

     

універсальні установки

                     модельні установки

 

температурні режими перевезення продуктів   небагато інформації          запит вартості          фотогалерея

                                                

                                                універсальні установки

TR-2000 на автомобилях

    ТОВ «Алькон-Сервіс» є офіційним представником виробника холодильних установок для комерційних автомобілів «Alex-original» (Ізраїль) в Україні. Бездоганна якість продукції, помножена на багаторічний досвід роботи, плюс порівняно невисока вартість, роблять дані системи найбільш популярними для клієнтів. Всі холодильні установки проходять строге тестування й мають міжнародний сертифікат якості ISO-9002. Монтаж системи та розміщення агрегатів залежить від типу транспортного засобу і підбирається індивідуально. Конденсатори і випаровувачі мають багато модифікацій та способів монтажу, залежно від марки автомобіля. У холодильних установках використовується компресори - "Sanden" (Японія), фреонопровіди - "Good year" (США), вся електроніка -"Spall" та "Elіwell" (Італія), ТРВ - "Danfoss" (Німеччина). Елемент керування знаходиться в кабіні автомобіля та дозволяє регулювати температуру від -20*С до +10* C. До всіх установок пропонуємо систему «Stand by», що дозволяє використати привід не тільки від двигуна автомобіля, але й від мережі 220В.  Гарантійне та післягарантійне обслуговування Ви також можете зробити в Одесі, Севастополі, Сімферополі, Запоріжжі, Дніпропетровську, Черкасах, Луганську, Донецьку, Ужгороді, Львові та Рівному. Нашими постійними клієнтами є «Перший київський молзавод», група компаній "ФОЗЗІ", "Київський м'ясо переробний завод", «АТБ-маркет», «METRO cash & carry», «Хюндай-Україна» та багато інших відомих організацій.       На нашу думку, холодильні установки "Alex-original" за співвідношенням ціна-якість мають переваги над своїми основними конкурентами. Як вже згадувалось вище, при збиранні установок використовуються комплектуючі тільки найвищої якості, а ціна нижча чим у конкурентів. Все дуже просто. У вартість холодильних установок "Thermo king" або "Carrier" вже включено міжнародне гарантійне обслуговування. Це означає, якщо Ви повезете свою продукцію, скажімо в Португалію, і холодильна установка вийде з ладу, то португальський сервіс-центр зобовязаний полагодити вашу установку в термін 24 години. Можна тільки здогадуватись скільки коштує компенсація на замінені запчастини, робочий час механіків, тощо. Але, якщо ви не мієте наміру возити продукцію за кордон своїм транспортом, і Ваші автомобілі не відїзджають далі чим 400 кілометрів від бази, тоді випливає питання притому пропонованих таблиць Ви можете ознайомитися з основними характеристиками систем.

Увага! З 1 січня 2008 року збільшений строк гарантійних зобов'язань  до 18 місяців !  

TR-3002 на автомобиле<br>ГАЗ-33104

TR-2000 на автомобиле FAW-1031.

Opel Combo. TR-2002. Внутри кузова -20*С.

              Автомобільні холодильні установки призначені для підтримання в термоізольованому кузові автомобіля налаштованої температури, що дозволяє доставити продукцію без втрати її якості.  
gazel_1.jpg
 
                                Основні технічні характеристики холодильних систем «Alex-original»
 
Модель холодильної установки Робоча напруга фреон Повітряний потік m3/h Об’єм (м3)  кузова при температурі: Потужність, Вт.
60 С 00 С -200 С
                                                      Привід від двигуна автомобіля
TR 1000 12B R134A 780 11 9 х 1000
TR 1001 24B R134A 780 11 9 х 1000
TR 1002 12B R404A 780 11 9 5,5 1000
TR 1003 24B R404A 780 11 9 5,5 1000
TR 2000 12B R134A 1560 17 14 х 2000
TR 2001 24B R134A 1560 17 14 х 2000
TR 2002 12B R404A 1560 17 14 8,5 2000
TR 2003 24B R404A 1560 17 14 8,5 2000
TR 3000 12B R134A 1560 31 26 х 3000
TR 3001 24B R134A 1560 31 26 х 3000
TR 3002 12B R404A 1560 31 26 15,5 3000
TR 3003 24B R404A 1560 31 26 15,5 3000
               
               
               
               
                                       Привід від двигуна автомобіля та від мережі ( ~ 220В)
TRSB 1000 12/220B R134A 780 11 9 х 1000
TRSB 1001 24/220B R134A 780 11 9 х 1000
TRSB 1002 12/220B R404A 780 11 9 5,5 1000
TRSB 1003 24/220B R404A 780 11 9 5,5 1000
TRSB 2000 12/220B R134A 1560 17 14 х 2000
TRSB 2010* 12/220B R134A 1560 17 14 х 2000
TRSB 2001 24/220B R134A 1560 17 14 х 2000
TRSB 2011* 24/220B R134A 1560 17 14 х 2000
TRSB 2002 12/220B R404A 1560 17 14 8,5 2000
TRSB 2012* 12/220B R404A 1560 17 14 8,5 2000
TRSB 2003 24/220B R404A 1560 17 14 8,5 2000
TRSB 2013* 24/220B R404A 1560 17 14 8,5 2000
TRSB 3000 12/220B R134A 1560 31 26 х 3000
TRSB 3001 24/220B R134A 1560 31 26 х 3000
TRSB 3002 12/220B R404A 1560 31 26 15,5 3000
TRSB 3003 24/220B R404A 1560 31 26 15,5 3000
* - варіант з вертикальним розміщенням конденсатора
 
Небагато інформації
 
Холодильний (рефрижераторний) транспорт-  є поєднувальною ланкою в неперервному ланцюгу, і від його функціонування залежить збереження якості, зниження витрат, рівномірне споживання  швидкопсувних продуктів на протязі року в різних регіонах,  країнах та навіть континентах. Швидкопсувні продукти харчування транспортують з районів вирощування або виробництва різними видами холодильного транспорту (автомобільним, залізнодорожним, водним або повітряним)

             Продукти можуть доставлятися як із перезавантаженням так і без нього з одного на інший вид транспорту. При цьому не виключене  проміжне зберігання в холодильнику, де доставлена партія вантажу може бути розділена на менші партії. Роль холодильного транспорту неперервно зростає, в зв’язку з зростаючим об’ємом внутрішніх та міжнародних перевезень швидкопсувних продуктів харчування, що характерно для всіх економічно розвинених країн. Причин тому декілька, а головна - неперервний процес економічної інтеграції та спеціалізації виробництва, як всередині окремих країн, так і в міжнародному масштабі. Наземні транспортні засоби прийнято розподіляти на ізотермічні, холодильні з безмашиним охолодженням, холодильні з  машиним охолодженням та опалювальні.

  frigo_1.jpg

              

            Ізотермічний (неохолоджувальний) транспортний засіб - це кузов (або цистерна) який складається з теплоізоляційних  конструкцій, включаючи двері, підлогу і дах, що має коефіцієнт теплопередачі k d 0,7 Вт/(м2·К) в звичайному виконанні, та k d 0,4 Вт/(м2·К) з підсиленою ізоляцією. Холодильний транспортний засіб з безмашиним охолодженням – теплоізольований транспортний засіб, що охолоджується водним льодом, сумішшю водного льоду з сіллю, сухим або евтектичним льодом, криогенними засобами (рідким азотом, повітрям) та іншими пристроями, окрім компресорних та абсорбційних машин, система охолодження яких, здатна понижувати температуру всередині порожнього кузова, а потім підтримувати її при зовнішній температурі tн = 30 °С в залежності від класу: не вище -20 °С (клас С); не вище -10 °С (клас В); не вище 7 °С (клас А). Система охолодження повина бути без додаткових надходжень енергії до охолоджувального засобу та забезпечити пониження температури  до налаштованого значення залежності від класу) і підтримання її на цьому рівні на протязі дванадцяти годин. Холодильний засіб з машиним охолодженням – теплоізоляційний транспортний засіб, що має індивідуальну або загальну для декількох транспортних одиниць холодильну установку, яка при tн = 30 °С дозволяє знижувати температуру повітря всередині порожнього  кузова, а потім підтримувати її в залежності від класу: 12 °С (клас А); 12 ... -10 °С (клас В); 12... -20 °С (клас С); не вище 2 °С (клас D); не вище -10 °С (клас Б); не вище -20 °С (класс F).
Основн
ими напрямкими розвитку холодильного транспорту є: зниження енергоспоживання; зменшення викидів фреонів в атмосферу; впровадження озонобезпечних хладонів; використання модифікованого газового середовища при перевезенні овочів та фруктів; інтеграція різних транспортних засобів на основі модульної побудови; підвищення рівня автоматизації,  в результаті використання мікропроцесорної техніки.  

 

температурні режими перевезення продуктів
 
    Найменування продуктів t* C  при перевезенні t* C  при завантаженні     припис
    Заморожені продукти: м'ясо, риба,     субпродукти, м'ясо кроля, птиця, яйця    не вище - 12    не вище - 8  
    Абрикоси    (+ 3) - 0     + 3  
    Ананаси    (+ 11) - (+ 8)  (+ 10) - (+ 13)  
    Баклажани    (+ 10) - (+ 8)  (+ 7) - (+ 10)  
    Банани не достиглі    (+ 1) - (+ 11) (+ 12) - (+ 15)   зрілі не транспорт.
    Швидкозаморожені м’ясні, рибні, кулінарні вироби, фрукти і ягоди    не вище - 18 - 18  
    Виноград    (+ 8) - (+ 1)     + 8  
    Вишні, черешні    (+ 2) - (+ 1)     + 3  перевезення більше 3 діб не допускається
    Горох лопатка    (+ 5) - (+ 1)     + 5  
    Груші    (+ 5) - (+ 3)    (+ 6) - (+ 8)  
    Дріжджі    0 + 4    0 - +4  
    Дині    (+ 8) - (+ 10)    (+ 8) - (+ 10)  
    Жир риби і морзвіря (медичний)    - 3    0  
    Жири звірячі    0, - 3    0  
    Ікра риби    0 - (- 5)    0  
    Кабачки    (+ 6) - (+ 1)    + 6  
    Капуста брюссельска    (+ 12) - (+ 1)    + 8  
    Капуста рання    (+ 8) - (+ 1)    + 8  
    Капуста цвітна    (+ 8) - (+ 1)    + 8  
    Ковбаси та ковбасні варені вироби    0, + 6    + 8  перевезення більше 24 годин не дозволено
    Ковбаси копчені    0, - 3    0, + 4  
    Ковбаси напівкопчені    0, - 3    0, + 4  
    Ковбаси сирокопчені    (+ 10) - (+ 8)    (+ 10) - (+ 8)  
    Консерви різні (крім рибних)    (+ 15) - (+ 20)    -  
    Консервы рибні     + 10    0  
    Майонез    (+ 3) - (+ 18)    (+ 3) - (+ 18)  
    Маргарин    0 - (- 3)    не выше + 12  
    Маринади, балики копчені і в’ялені    0 - (- 3)    0  
    Олія рослинна    (+ 10) - (+ 2)    + 12  
    Масло вершкове    не вище - 6    - 6  
Молоко при транспортуванні з низових заводів  не вище + 6 (квіт-вер)
 не нижче + 2 (жов-бер)
    не вище + 6 (квіт-вер)
не ниж
че + 2 (жов-бер)
 перевезення з низових заводів тільки в цистернах
    Молоко свіже та пастеризоване, молочні продукти     + 8    не вище + 8  перевезення більше 12 годин не дозволено
    Морква рання    (+ 8) - (+ 1)    + 8  
    Морозиво    не вище - 14    не вище - 18  
    М'ясо і птиця охолодженні    0, - 1    0, + 4  
    Огірки    (+ 5) - (+ 10)    + 10  
    Персики    (+ 4) - (+ 1)    + 4  
    Томати бурі, рожеві та червоні    (+ 15) - (+ 8)
   (+ 8) - (+ 4)
   (+ 15), (+ 8)  
    Пресерви рибні    0 - (- 5)    0  
    Риба в’ялена    5     0  
    Риба середньосолона    - 5    + 2  
    Риба охолоджена перекладена льодом    0 - (- 1)    + 3  
Свіжа зелень(салат, редька, зелена  цибуля, кріп)    (+ 8) - (+ 1)    + 8  
    Слабо солений оселедець в ящиках    не вище - 6    - 6  
    Слива, алича    (+ 7) - (+ 1)    + 7  
    Смородина, агрус    (+ 2) - 0    + 3  перевезення більше 24 годин не рекомендоване
    Сири різні    не вище + 8    не вище + 8  
    Овочева квасоля    (+ 8) - (+ 2)    + 10  
    Цитрусові: а) апельсини
    б) лимон
и незрілі
    в) лимон
и зрілі
    г) мандарин
и
   (+ 10) - (+ 4)
   (+ 12) - (+ 8)
   (+ 8) - (+ 2)
   (+ 8) - (+ 2)
   (+ 7) - (+ 10)
   (+ 12) - (+15)
   (+ 8)
   (+ 5) - (+ 8)
 
    Чорниця    (+ 4) - 0    + 4  
    Яблука    (+ 5) - (+ 3)    (+ 6)-(+ 8)  
    Яйця: а) не були охолоджені
              б) з холодильника
   (+ 8) - (+ 4)
   (+ 3) - 0
   (+ 8)
   (+ 3)
 
 
             Також пропонуємо свої послуги по термоізоляції кузовів мікроавтобусів та вантажівок пінополіуретаном. Ціни на комплекти холодильного обладнання з монтажем, Вам люб’язно нададуть по Е-mail:   або по формі запиту  чи по нашим офісним телефонам: (044) 4539643, 4670241, 4672481.
 
 

Термоизоляция кузова + TR-1000 на VW Caddy.

 

Renault Master. Выполняем термоизоляцию кузовов.

 
                   
 
Alpha Design Company