АВТОКОНДИЦІОНЕРИ
ОПАЛЮВАЧІ
СИСТЕМИ ЗАХИСТУ
ХОЛОДИЛЬНІ УСТАНОВКИ
   
   

ОПАЛЮВАЧІ

Допоміжні

Чи знайоме Вам почуття дискомфорту, коли узимку, пройшовшись по холодній вулиці, Ви сідаєте в не менш холодний автомобіль? Використання підігріву сидінь зменшує ризик виникнення таких захворювань, як хвороби нирок, остеохондроз, радикуліт, простатит і ін., зв'язаних з переохолодженням, а також благотворно діє при зазначених захворюваннях у хронічній стадії. Не даремно в багатьох медичних страхових компаніях відсутність коврика для підігріву сидінь є приводом для зменшення суми страхових виплат.

Вбудований підігрів сидінь
Комплект складається з чотирьох нагрівальних елементів на два сидіння і кабелю з двома універсальними вимикачами.

  • Поверхня нагрівального елемента м'яка і гнучка, захищена від перегину і надламу.
  • Споживана потужність від акумулятора 45 Вт.
  • Харчування від бортової мережі автомобіля 12 В
  • Габарити: подушка 400x280 мм спинка 300x280 мм

Ціна з монтажем - 140 у.о.

Підігрів сидінь
Для створення оптимальних умов у зимовий час Ви можете використовувати системи електричного підігріву сидінь. Наша фірма пропонує накидки для сидінь з підігрівом. Знімні системи підігріву сидінь (накидки) мають привабливий зовнішній вигляд і легко монтуються самостійно. Штатним підключенням до електромережі автомобіля є штекер для гнізда підпалювача, однак на Ваше бажання можливо інше підключення. При включенні спинка і подушка сидіння розігріваються до температури + 35 градусів С за 2 - 3 хвилини. Оскільки подальшого розігріву елементів не відбувається, систему можна експлуатувати постійно, однак для збереження позитивного балансу в електромережі рекомендується її відключати після досягнення комфортної температури сидіння.

Підігрів сидінь – накидки

  • Живлення від бортової мережі автомобіля (12/24 В).
  • Час нагрівання 2 - 3 хвилини.
  • Підтримується температура +24 град.
  • Споживана потужність від акумулятора 45 Вт.
  • Поверхня нагрівального елементу м'яка і гнучка, захищена від перегину і надламу.
  • Розмір накидки 100х48 див.
  • Колір: чорний, сіро-блакитний, сіро-зелений
  • Виробник: Waeco (Німеччина)

Ціна - 40 у.о.




Додаткові повітряні опалювачі
Нижчеперелічені повітряні нагрівачі можуть використовуватися для обігріву салонів легкових і вантажних автомобілів, автобусів, спеціальної техніки, сільськогосподарських машин, яхт. При монтажі опалювача за бажанням замовника можливе виготовлення коробу та додаткових повітряних розсіювачів для рівномірного обігріву салону. Усі нагрівачі працюють у двох режимах.

HELIOS 2000
Робоча напруга 12 чи 24 В (у залежності від напруги бортової мережі), теплопродуктивність 2 кВт / 1,5 кВт . Споживаний струм 0,9 А чи 0,4 А / 0,7 А чи 0,35 А. Рівень шуму до 41 дб / 34 дб. Маса 850 гр. Габаритні розміри 200х129х104 мм. Рекомендується для монтажу в автомобілях малого і середнього класу ("Жигулі", "Волга").

Ціна з монтажем - 120 у.о.

XEROS 4000
Робоча напруга 12 чи 24 В (у залежності від напруги бортової мережі), теплопродуктивність 4,2 кВт / 3,0 кВт . Споживаний струм 6,0 А чи 3,0 А / 4,0 А чи 2,0 А. Рівень шуму до 64 дб / 64 дб. Маса 1,75 чи 1,55 кг. Габаритні розміри 258х115х200 мм. Рекомендується для установки в автомобілі класу "Джип" чи маломісні мікроавтобуси.

Ціна з монтажем - 200 у.о.

ZENITH 8000
Робоча напруга 12 чи 24 В (у залежності від напруги бортової мережі), теплопродуктивність 8 кВт / 5,5 кВт . Споживаний струм 13,6 А / 6,8 А. Рівень шуму до 67 дб / 55 дб. Маса 3,1 кг. Габаритні розміри 315х130х242 мм. Рекомендується для установки в багатомісні мікроавтобуси, спеціальну техніку і т.д.

Ціна з монтажем - 210 у.о.

Необхідність підігріву дизельного палива

При низьких температурах з дизельного палива виділяються кристали нафтового парафіну, що залишаються в зваженому стані в рідині. Температура початкового формування кристалів називається крапкою помутніння. Температура, при якій вони згущують дизельне паливо, називається крапкою плинності. При температурі нижче крапки помутніння, але значно вище крапки плинності, кристали парафіну досягають концентрації, при якій закупорюється паливний фільтр двигуна, що веде до втрати потужності і двигун глохне. Раніш цю проблему усували застосуванням дорогих і часто неефективних присадок, що, як правило, зменшують ресурс роботи двигуна. Один факт, проте, очевидний: кристали, що утворилися, можна видалити тільки шляхом підігріву палива. Проблема вирішується установкою внутрішнього обігрівача дизельного палива "ТЕРМОЛАЙН", що дозволяє розширити низькотемпературний робочий діапазон до 20 С за рахунок розплавлювання кристалів у паливі. Принцип саморегулювання обігрівача "ТЕРМОЛАЙН" являє собою стрічковий обігрівач, вмонтований у топливопроводі між баком і фільтром грубого очищення палива. Конструктивно виконаний із двох рівнобіжних нікельованих мідних шин, що розділені сердечником, що складається з часток графіту, диспергированих в опроміненій полімерній матриці. При низьких температурах полімерна матриця стискується, обумовлюючи більш високу щільність графітових часток. У результаті збільшується число безупинних електричних з'єднань між шинами, зростає електричний струм, а отже і генерація тепла. А при підвищенні температури - процес зворотний - матриця розширюється, число з'єднань зменшується, струм падає і тепла виробляється менше. Саморегулювання запобігає перегріву обігрівача вище розрахованої температури.

Експлуатація

Перед запуском двигуна треба ввімкнути тумблер обігрівача на 3-5 хвилин. Порція палива в топливопроводі підігрівається - парафін розплавляюється. При запуску двигуна підігріте паливо надходить на фільтр і він теж прогрівається. Такий метод дозволяє запускати двигун при -40 С, навіть при цілком забитому парафінами фільтрі і паливопроводі. Дати двигуну попрацювати на холостому ходу при більшому числі обертів, не вимикаючи його. Після цього двигун буде працювати стійко. При русі машини, відчувши падіння потужності двигуна вимикати підігрів палива на кілька хвилин до стійкого режиму роботи мотора.

SEPAR 2000

Функції Сепар 2000 з підігрівачем дизпалива
Розташований усередині відстійника нагрівальний елемент ефективно підігріває потік палива, розтоплюючи парафін, що виділяється, тим самим вдається уникнути забивання ним фільтра. Керування підігрівом здійснюється автоматично термостатом, що включає підігрів при температурі нижче +5С та вимикає при температурі +10С. Це означає, що навіть із включеним підігрівачем при температурі палива більш +10С система підігріву не працює. Функціонування нагрівання визначається індикацією контрольної лампочки в активній позиції підігрівача. В аварійних випадках при підвищенні температури +80С підігрів вимикає тепловий запобіжник, що знаходиться усередині корпуса фільтра на одній платі з керуючим реле.

Область застосування
Фільтр Сепар 2000 з підігрівачем може бути вмонтований в усі автомобілі з дизельними двигунами з бортовим електроустаткуванням 12В чи 24В. Такими є вантажні і легкові автомобілі, автобуси, будівельно-дорожні і сільськогосподарські машини.

Фільтри існують в двох варіантах підключення:

  1. Фільтри SWK 2000/5/50/H і SWK 2000/10/H з підігрівом тільки при працюючому двигуні/ генераторі. Система підігріву включається поворотним тумблером з контрольною лампочкою. При зупинці двигуна система підігріву автоматично відключається.
  2. Фільтри SWK 2000/5/50HZ і SWK 2000/10HZ мають можливість задіяти підігрів, як при працюючому двигуні, так і перед його стартом, що особливо важливо для успішного запуску в зимових умовах. При включеному запалюванні активується підігрів, що виключається через 3 хвилини вбудованим у фільтр таймером. Тим самим двигун запускається з уже попередньо підігрітим паливом. Після старту керування підігрівом здійснюється автоматично у межах вищевказаних температур.

Сепар 2000 з підігрівачем дозволяє уникнути проблему запуску дизельного двигуна при холодних чи температурах нижче 0 С и очищає паливо на 100% від води, а також твердих часток бруду.

Сепар 2000 з підігрівачем пропонує:

Модель Споживча потужність Фільтр. елемент Макс. пропускна здатність
SWK-2000/5/50/H 250BT/12B 530/50H-30мк 510/50H-10мк 5л/хв
SWK-2000/5/50H 350ВТ/24В 530/50H-30мк 510/50H-10мк 5л/хв
SWK-2000/5/50/HZ 350ВТ/24В 530/50H-30мк 510/50H-10мк 5л/хв
SWK-2000/10/H 350ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк 10л/хв
SWK-2000/10/H 450ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк 10л/хв
SWK-2000/10/HZ 350ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк 10л/хв
SWK-2000/10/HZ 450ВТ/24В 1030Н/30мк 1010Н/10мк 10л/хв

ПІДІГРІВАЧ БАНДАЖНИЙ
Підігрівач призначений для забезпечення необхідної пропускної здатності паливного фільтра тонкого очищення за рахунок зниження в'язкості палива і розчинення нафтових парафінів, що утворюються в ньому при низьких температурах.

Передпусковий підігрівач являє собою бандаж, що покриває велику частину поверхні фільтра. Така конструкція дозволяє обігріти до 90% бічної поверхні фільтра й одночасно захистити його від охолодження зустрічними потоками холодного повітря при русі.


ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПІДІГРІВАЧА

Тип Посадковий діаметр, мм Висота,мм Потуж-ність,Вт Напруга живл., В Режим роботи Вага,кг Темп. експл.,
0С
ПБ 73-85/67 73 - 85 67 120 12 Короткочасний (3-6 хв) - від акумулятора. Тривалий - від генератора 0,25 -40
ПБ80-88/52 80 - 86 52 110 12 0,2 -40
ПБ 80-88/67 80 - 88 67 130 12 0,3 -40
ПБ 95-105/82 95 - 105 82 140 12 0,35 -40

ПРОТОЧНИЙ ПІДІГРІВАЧ
Підігрівач призначений для підігріву минаючого через нього дизельного палива при температурі навколишнього середовища від +5°С до -40°С

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПІДІГРІВАЧА:

  • напруга живлення: 12 В постійного струму;
  • споживна потужність, max: 150 Вт;
  • температурний градієнт (різниця температур на вході і виході) при витраті:
    • 10 л/година - 25°C
    • 15 л/година - 20°C
    • 20 л/година - 15°C
Alpha Design Company